من یکـــــ محجـبـه امـ ...!
من یکـــــ محجـبـه امـ ...!

من یکـــــ محجـبـه امـ ...! 

شـــــــــآد و پرنـشـآط...سرزنده و پر کــآر...

  قـــرآن ونـهـج البلاغــه اگرمیخوآنمـ رمان وحآفظ همـ میخوآنمـ 

  عـآشق پهلوانی های حضرت حیـــــدر اگرهستـمـ ، 

 یک عـآلمه شعرحماسی ازشاهنـآمه حفظمـ  ^__^ 

پآی سجـآده اگر گریه میکنمـ ....خنده هـآیـم بادوسـتآنمـ تمـآشآیی ست.. 

من یــکـــ عآلمه دوست ورفیق دآرمـ ... 

تابستانها اگر اردوی جهادی میرومـ اردوهای تفریحی هم نیز پابرجاست. 

ما اگرسخنرانی میرویمـ پارکــــ رفتنمان همـ سرجایش است. 

  مسجد اگر پاتوق ماست باغ وبوستان پاتوق بعدی ماست. 

برای نماز صبح قرار مسجد اگر میگذاریمـ هنوز خورشید نزده تاخانه پیاده قدمـ میزنیـمـ! 

دعای عهدمان را اگر میخوانیم همانجا سفره باز میکنیم وبا خنده و شادی صبحانه مان 

(: میشودغذا باطعم دعـآ.... 

مااگرچادر سرمیکنیم...نقاش هم هستیم...خطمان هم خوب است... 

حرف های دخترانه مان سرجاش...شوخی های دوستانه هم میکنیم... 

نمایشگاه وتئاترهم میرویم سینماهم اگرفیلم خوب داشت....

  کوه میرویم، عکس یادگاری...فیلم های پرازخنده وشادی...

  من قشنگ ترازدنیای خودمان سراغ ندارم....

  دنیای من واین رفیقان باخــ♥ــدایم...

  همین هایی که دنیای من واین رفیقان باخدایم... 

همین هایی که دنبال زندگیشان در کوچه و خیابان نمیگردنند.. 

همین هایی که وقتی دلت رامیشکنند تاحلالیت نگیرند ول کنت نیستند..... 

همین هایی که حیایشان رانفروختند...خوشبخت ندیده هرکس ماراندیده...  

   یـــآزهــــــــرآ  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 اسفند 1395 ] [ 11:21 بعد از ظهر ] [ بیتا ] [ ]
آخرین مطالب